USB harddisk driver
Fra : Jesper

Dato : 07-08-05 16:49

Hej
Jeg har lagt en maxtor diamond plus 9 disk i min metal gear box, men
windows xp sp2 eller windows 2000 sp4 finder ikke enheden. Hvor får jeg
fat i en driver?
Jesper

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-08-05 18:43

"Jesper" <wolfman3214Fjern@Dettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lagt en maxtor diamond plus 9 disk i min metal gear box, men
> windows xp sp2 eller windows 2000 sp4 finder ikke enheden. Hvor får jeg

Har du formateret den ?
Den kræver ikke en driver.
Kurt

Fra : Jesper

Dato : 08-08-05 22:41

Kurt Lund wrote:

> Har du formateret den ?
> Den kræver ikke en driver.
> Kurt

Ja, den har kørt som master på en anden pc. Den har 4 partitioner,
hvoraf en af dem havde nogle ulæselige nodes, hvilket gav problemer i
starten. Windows xp kørte chkdsk ved opstart og disken kørte derefter ok
og jeg fik overført nogle filer.
MEN, sørme om ikke jeg så rendte ind i problemer igen igår. Jeg startede
pc'en op og begyndte at overføre nogle filer. Pludselig stoppede
enheden og partionerne på enheden forsvandt fra stifinderen. Jeg
genstartede pc'en et par gange, men drevene dukker ikke mere op i
stifinder.

-Hvad mon der foregår her? Det er som om det er forhekset.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-08-05 21:51

Jesper wrote:
> -Hvad mon der foregår her? Det er som om det er forhekset.

Lyder som en defekt harddisk, hvis du sætter den direkte ind i
PCen via et IDE kabel, finder BIOS så disken?
- Hvis ja, så test den med producentens værktøj.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-08-05 18:46

Jesper wrote:
> Hej
> Jeg har lagt en maxtor diamond plus 9 disk i min metal gear
> box, men windows xp sp2 eller windows 2000 sp4 finder ikke
> enheden. Hvor får jeg fat i en driver?

Sidder den som master?

--
Mvh.