HP LJ 3015?
Fra : Jørn H.

Dato : 03-08-05 20:27

Hej NG.

Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
som jeg ikke husker betegnelsen for.

Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.

Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
"software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
resultat!
Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto for
at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan bruge
kopifunktionen...

Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??

MVH Jørn H.

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 04-08-05 05:02

"Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge kopifunktionen...
>
> Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??

Hvis en soft-reset ikke har virket, så er det tilbage til reparatøren

Softwarefejl kan det ikke være, da kopi-funktionen er uafhøngig
af PC's software

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jørn H.

Dato : 04-08-05 14:57

> [...]
> bruge kopifunktionen...
>
> Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??

Tak begge to!
Jeg brokker mig til ServiceGruppen for Dataudstyr A/S i Hedehusene, som er
det firma, som yder service på HP-produkter.
MVH Jørn H.