/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
HP LJ 3015?
Fra : Jørn H.


Dato : 03-08-05 20:27

Hej NG.

Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
som jeg ikke husker betegnelsen for.

Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.

Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
"software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
resultat!
Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto for
at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan bruge
kopifunktionen...

Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??

MVH Jørn H.



 
 
Brian S. Jensen (04-08-2005)
Kommentar
Fra : Brian S. Jensen


Dato : 04-08-05 05:02


"Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42f11b83$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG.
>
> Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
> kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
> som jeg ikke husker betegnelsen for.
>
> Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
> teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
> kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.
>
> Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
> softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
> "software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
> resultat!
> Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto
> for at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan
> bruge kopifunktionen...
>
> Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??
>
> MVH Jørn H.
>

Hvis en soft-reset ikke har virket, så er det tilbage til reparatøren

Softwarefejl kan det ikke være, da kopi-funktionen er uafhøngig
af PC's software

Mvh.
Brian S Jensen



Jørn H. (04-08-2005)
Kommentar
Fra : Jørn H.


Dato : 04-08-05 14:57

"Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42f11b83$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG.
>
> Har været den lykkelige ejer af nævnte printer/kopimaskine/fax indtil den
> kom tilbage fra (garanti)reparation. Der blev udskiftet en hardware-enhed
> som jeg ikke husker betegnelsen for.
>
> Problem nu: når jeg kopierer, udskrives kopien med en bred skrifttype, så
> teksten ikke kan være på siden i bredden. Dokumentet bliver altså ikke
> kopieret i dets nøjagtige udseende hvis man kan udtrykke det på den måde.
>
> Servicefirmaet henviser til HP Support, fordi de siger det må være en
> softwarefejl. HP Support foreslog først af/geninstallering og derefter
> "software-reset" på maskinen og adskillige andre forslag. Men alt uden
> resultat!
> Så nu er jeg altså i den situation, at jeg har betalt 400,- kr. i porto
> for at få udført en garantireparation (hardware), hvorefter jeg ikke kan
> bruge kopifunktionen...
>
> Er der nogen "kloge hoveder" i gruppen, der kan hjælpe??
>
> MVH Jørn H.

Tak begge to!
Jeg brokker mig til ServiceGruppen for Dataudstyr A/S i Hedehusene, som er
det firma, som yder service på HP-produkter.
MVH Jørn H.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste