bluetooth tastatur+mus ny bluetoothmodtage~
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 03-08-05 19:42

hej jeg har logitech bluetooth dinono mus tastatur og mediapad, det er
det flotteste jeg nogensinde har købt til min pc , MEN softwaren er
det værste jeg nogensinde har anskaffet mig, jeg hader det helt vildt
det er næsten ikke andet end problemer med at conecte fra
tastatur/mus/mediapad til bluetoothhubben, og jeg har gjordt alt det
er bare skodsoftware, jeg har brugt så meget tid på det lort at jeg nu
er parat til at købe en ny modtager hvis den har ny software med kan
man det og kender nogen til et godt produkt eventuelt links ?

jeg hader logitech setpoint helt vildt

Fra : Jim

Dato : 03-08-05 21:19

"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er parat til at købe en ny modtager hvis den har ny software med kan
> man det og kender nogen til et godt produkt eventuelt links ?

Og jeg hader at læse indlæg med meget lange sætninger.. ;0)
'Kæft, jeg er stakåndet...

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-08-05 22:55

> jeg hader logitech setpoint helt vildt

Hej

Det er ikke setpoint softwaren der sutter røv, det er Logitech der ikke kan
lave noget
bluetooth der duer, har selv et sæt magen til det ligger nede i min kælder i
en kasse.
Logitech har ikke udgivet ny software til dette ellers lækker sæt siden
11/01/2004,
du er ikke ene om at have problemer med dette sæt, men logitech er åbentbart
fuldstændig ligeglad
deres forbruger.
Har idag et MX3100 det bruger også setpoint men her funker det.

Kurt