Anbefaling af lagringskabinet
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 03-08-05 18:17

Hej

Jeg har ofte brug for at flytte store mængder data med mig. Derfor
overvejer jeg at købe et lagringskabinet. På den måde kan jeg hurtigt
flytte harddiske med mig.
Jeg vil naturligvis gerne have noget som er hurtigt. Jeg kan se på
edbpriser.dk, at der findes mange forskellige typer interfaces til den
slags - USB, Hi-Speed USB, USB 2.0, Firewire, SATA.
Jeg har p.t. ingen SATA-diske, og jeg synes, at de stadig er lidt for
dyre. Derfor regner jeg med at holde mig til almindelige IDE/ATA.
Jeg ved bare ikke, hvilken jeg skal købe.
Jeg har set på følgende modeller:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98554
og
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103943

Kender I ovenstående?
Kan I anbefale nogle?
Jeg er en fattig studerende og har derfor ikke et stort budget.

Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/