Tv-kort ?
Fra : Niecer

Dato : 03-08-05 12:04

Hej alle !
ville bare høre hvilken gruppe jeg skal henvende mig i hvis jeg vil høre
lidt om tv-kort/tuner
pft

mvh. Niecer

Fra : JK

Dato : 03-08-05 12:10

On Wed, 3 Aug 2005 13:04:20 +0200, "Niecer" <niiecer_1@hotmail.com>
wrote:

>Hej alle !
>ville bare høre hvilken gruppe jeg skal henvende mig i hvis jeg vil høre
>lidt om tv-kort/tuner
>pft

prøv dk.teknik.tv+video

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-08-05 12:28

Niecer skrev:

>ville bare høre hvilken gruppe jeg skal henvende mig i hvis jeg vil høre
>lidt om tv-kort/tuner

Jeg er ikke sikker, men efter hvad jeg ser af indlæg i gruppen tyder det
på at den rigtige gruppe er dk.edb.videoredigering .

Men når man er i tvivl om hvilken gruppe at et spørgsmål hører til i, er
det faktisk dk.velkommen at man bør spørge i om hvor et indlæg hører hjemme.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?tree=dk kan du se hvilke grupper der er
i dk-hierakiet samt læse om hvad de forskellige grupper er beregnet til,
ved at trykke på at gruppe navn på listen kommer gruppens fundats frem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim

Dato : 03-08-05 13:57

wrote:

>ville bare høre hvilken gruppe jeg skal henvende mig i hvis jeg vil høre
>lidt om tv-kort/tuner

Her : news:dk.edb.hardware

--
Kim