Tastatur med russiske bogstaver
Fra : Steffen

Dato : 02-08-05 22:40

Jeg har spurgt et par edb-forhandlere, om de kan skaffe et tastatur med
russiske bogstaver, men de har sagt nej. Jeg håber, der er nogen i gruppen,
der ved, hvor man kan købe sådan et.
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Jim

Dato : 02-08-05 23:27

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> russiske bogstaver, men de har sagt nej. Jeg håber, der er nogen i
> gruppen, der ved, hvor man kan købe sådan et.
http://www.dkrus.dk/

Jeg tror, du kan få hjælp her.

Mvh. Jim.

Fra : Steffen

Dato : 03-08-05 09:20

Jeg kunne ikke findenogen henvisning til et sted, hvor man kan købe et
keyboard til sig selv. Man kan søge om at låne nogen, men jeg ville gerne
købe et. Eller tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 02-08-05 23:33

Steffen wrote:
> [...]
> russiske bogstaver, men de har sagt nej. Jeg håber, der er nogen i gruppen,

prøv evt at sætte layoutet i dit styresystem til russisk, så kan du
prøve og se hvilke tegn det skriver når du trykker på de danske taster -
og derefter klistre nogle tegn på dine taster

Fra : Steffen

Dato : 03-08-05 09:22

Jeg ville gerne have et med russiske bogstaver på, ikke kun et med
påklistrede tegn. Det er et, jeg skal bruge som gave. Ellers tak for
hjælpen.
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Max

Dato : 03-08-05 10:02

Hej steffen

> russiske bogstaver, men de har sagt nej. Jeg håber, der er nogen i
gruppen,
> der ved, hvor man kan købe sådan et.

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=55229

Mvh Max