Drivere til HP maskine??
Fra : "> Allan

Dato : 02-08-05 08:51

Jeg står og mangler drivere til en HP maskine. Det virker næsten umuligt at
finde noget. Det er til en HP Pavilion a1008.dk
Specielt til lydkort (AC97) og skærmkort...

Kan du finde noget?

Det eneste jeg har kunnet finde er:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&lang=da&cc=dk&dlc=da&product=461051&os=228

Mvh
Allan

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-08-05 11:27

Den 02.08.2005 kl. 09:51:29 skrev > Allan < <not@availble.com>:

> [...]
> at
> finde noget. Det er til en HP Pavilion a1008.dk
> Specielt til lydkort (AC97) og skærmkort...

Du kan prøve at bruge everest home edition
og finde ud af hvem producenten er og finde det på producentens website.

http://www.lavalys.com/products.php?lang=en

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Jakob Bohm

Dato : 02-08-05 21:10

On Tue, 02 Aug 2005 09:51:29 +0200, > Allan < <not@availble.com> wrote:

> [...]
> at
> finde noget. Det er til en HP Pavilion a1008.dk
> Specielt til lydkort (AC97) og skærmkort...

Prøv måske den her eller sider med ca. de samme ord:

<url:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?dlc=da&lc=en&os=228&product=461051&sw_lang=13&lang=da&cc=dk&docname=bph08097

Men pas på, det er tilsyneladende en teknik som samtidig sletter hele
harddisken
, og det fremgår ikke om driverne også ligger i løs vægt på
recovery-diskene.

Til ham den anden der foreslog et program til at finde ud af hvad det er
for
en PC: Se spørgsmålet!

m.v.h.

Jakob

--
#include <disclaimer>

Fra : "> Allan

Dato : 03-08-05 08:25

> [...]

> harddisken
> , og det fremgår ikke om driverne også ligger i løs vægt på

Shit!! Jamen alt jeg mangler er en omgang AC97 driver til lydkortet og lidt
grafikkort driver. Sidstnævnte skulle være rimelig simpelt... Men det er
førstnævnte der er vigtigt for brugeren (kontor maskine)..

Mvh
Allan

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-08-05 09:16

"> Allan <" <not@availble.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> grafikkort driver. Sidstnævnte skulle være rimelig simpelt... Men det er
> førstnævnte der er vigtigt for brugeren (kontor maskine)..

Har du set hos fabrikanten af bundkortet (AC97)
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Hans

Dato : 04-08-05 02:34

> Shit!! Jamen alt jeg mangler er en omgang AC97 driver til lydkortet
> og lidt grafikkort driver. Sidstnævnte skulle være rimelig simpelt...
> Men det er førstnævnte der er vigtigt for brugeren (kontor maskine)..

Prøv her:
http://www.softwarepatch.com/utilities/viaac97.html

Hans