Kan ikke starte
Fra : Yildizhan

Dato : 01-08-05 20:28

Jeg har lige hentet min pc hos en computer biks på Falkoner Alle. Men
problemet er at den slet ikke kan loade bios. Alle lys lyser også på
tastaturet....ingen bip fejl.

Og min skærm er bare i sort. Hvad kan problemet være ??

På forhånd tak

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 01-08-05 20:48

Yildizhan wrote:
> [...]
> tastaturet....ingen bip fejl.
> Og min skærm er bare i sort. Hvad kan problemet være?

At noget er defekt, muligvis PSU'en.

Fra : Mads

Dato : 01-08-05 23:32

On Mon, 1 Aug 2005 21:27:53 +0200, "Yildizhan"
<yildizhan@ishoexjby.dk> wrote:

> [...]
>tastaturet....ingen bip fejl.
>
>Og min skærm er bare i sort. Hvad kan problemet være ??

Er det en ny PC eller en der har været til reperation ?

Måske man har glemt at sætte det lille P4 strømstik i bundkortet.
Det kan nemlig resultere i de nævnte symptomer.

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 02-08-05 01:26

Yildizhan wrote:
> [...]
> tastaturet....ingen bip fejl.
>
> Og min skærm er bare i sort. Hvad kan problemet være ??

well gå tilbage til butikken og sige at lortet ikke starter, og at de må
kigge på den... underligt at de har udleveret den uden at teste om den
virker

Fra : Mick Tagmos

Dato : 12-08-05 09:19

> underligt at de har udleveret den uden at teste om den virker

Det er der godt nok mange butikker rundt om i landet, der ikke gør.

Mick