måske dumt spørgelmål, ang CPU
Fra : thomas

Dato : 01-08-05 10:38

ja jeg hved ikke meget om computer og skal have en ny.
jeg læse og kikke mange fx steder.
og det stå amd 1900 et eller andet. og så kan da stå pentium.
hvordan hved jeg hvad for en der er kraftigst ???
alser der er jo snart mange modeller i amd og pentium.
findes der en side hvor man kan se hvad for en cpu der er kraftigtst.
når jeg skal have ny computer ville det værer ret lige at kunne tjekke hvad
for en der hva nyset og hurtigst.
skal bare bruge computer til internet og word og så skal jeg kunne spille på
den.

håber at i kan hjælpe

Thomas

Fra : Thomas O. Thomsen

Dato : 01-08-05 17:40

En Meget lang liste over CPU's er her:
http://www23.tomshardware.com/index.html

Du kan så vælge hvilke to CPUs du vil sammenligne og hvilket program du vil
sammenligne dem i.
Øverste er hurtigst

/Thomas