hj;lp
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 31-07-05 10:01

hej jeg har k'bt et nyt bundkort ville gerne skrive om det men nu kan
jeg ikke l;ngere skrive ordentligt l;ngere tegn og 2 bokstaver mangler
>/* her skulle have v;ret en sur smiley

jeg har instaleret software til mit dinovo bluetooth det har altid
v;ret noget skodsoftware men jeg har aldrig haft dette problem f'r kan
nogen hj;lpe mig inden jeg g[r amok intet er som f'r l;ngere kan det
v;re noget i windows

Fra : Ricko.

Dato : 31-07-05 10:14

"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> v;ret noget skodsoftware men jeg har aldrig haft dette problem f'r kan
> nogen hj;lpe mig inden jeg g[r amok intet er som f'r l;ngere kan det

Prøv i edb.hardware.bundkort
Men undlad at forsøge hjælp i overskriften.

Fra : kimsen

Dato : 31-07-05 10:15

hejsa jeg vil ikke gøre mig klog på noget , men har selv været ude for at
jeg kom til at ændre tastaturet til engelsk og så mangler der ihvertfald en
del prøv at kontrollere om du er kommet til at skifte tastatur sprog mvh
kim.

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 31-07-05 14:01

On Sun, 31 Jul 2005 11:15:04 +0200, "kimsen" <Kimcortsen@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>del prøv at kontrollere om du er kommet til at skifte tastatur sprog mvh

hej igen jeg fik det ordnet det vaR inde i internationale
indstillinger