skærm fryser r fast
Fra : Lars Nielsen

Dato : 30-07-05 16:56

Hvad kan det skulles at computeren har stået tænt i ca en ½ time så fryser
skærnen
ER der nogle der har en ide hvad det kan være galt

Hvn
Lars

Fra : EXIT

Dato : 30-07-05 18:02

Min datters pc havde det samme problem
Hun brugte Win ME bruger nu Win XP pro
alt køre nu uden problemer

Fra : Jim

Dato : 31-07-05 01:01

"EXIT" <Herogder@hjem.dk> skrev i en meddelelse
> Min datters pc havde det samme problem
> Hun brugte Win ME bruger nu Win XP pro
> alt køre nu uden problemer

ME står for Million Errors.
Men jeg ville da gerne vide noget om størrelsen af ram, type af grafikkort,
størrelsen af ram på dette og hvilket operativsystem, der er installeret.
Så kom glad med lidt flere informationer om PC'en.

Mvh.