Maskine fryser ved netopkobling PCMCIA
Fra : Kaare Damgaard

Dato : 05-06-01 20:40

Jeg bruger en bærbar som gateway til internettet. Den har 2 PCMCIA netkort,
det ene tilsluttet kabelmodem og det andet en anden PC.

Når den anden PC tændes fryser den bærbare maskine imidlertid af en eller
anden årsag.

Der kørers w2k på begge maskiner og der benyttesWinRoute.

Kan nogen forklare dette????

På forhånd tak

Kaare Damgaard
kaare@gigabyte.dk

Fra : Jacob Vandborg

Dato : 05-06-01 22:02

Det kan være fordi du bruger er forkert kabel....det skal jo være krydset
når det er to PC'ere der skal forbindes.

Fra : Kaare Damgaard

Dato : 06-06-01 20:44

Det er skam et cross over...Og det virker også fint nok. Hvis altså den
bærbare tændes før den stationære...Det er i det øjeblik den tændes senere
det går galt. Det er som om en får et "start chok" og fryser...

/Kaare