easyphp
Fra : Rene Lauritsen

Dato : 06-09-05 13:55

Findes der noget som er bedre end easyphp?

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-09-05 13:58

On Tue, 6 Sep 2005 14:55:29 +0200
"Rene Lauritsen" <rlauritsen@ofir.dk> wrote:

> Findes der noget som er bedre end easyphp?

kolde øl på en varm sommerdag!

Fra : Rene Lauritsen

Dato : 06-09-05 14:11

kolde øl på en varm sommerdag!

ok, så er det vidst godt nok. Det inst. jeg. Skal jeg sætte noget specielt
op i apache for at andre kan se min side. Jeg har åbnet port 80 i routeren.
Er der noget Windows Firewall som skal åbnes for?

Fra : Rene Lauritsen

Dato : 07-09-05 13:27

> ok, så er det vidst godt nok. Det inst. jeg. Skal jeg sætte noget specielt
> op i apache for at andre kan se min side. Jeg har åbnet port 80 i
> routeren. Er der noget Windows Firewall som skal åbnes for?

Nu virker det.

Fra : AlleyKat \(FSS\)

Dato : 08-09-05 01:14

"Rene Lauritsen" skrev:
> Findes der noget som er bedre end easyphp?

OK du har fundet ud af det, godt... Well, jeg syn's at de andre WAMP-pakker
på sourceforge er mindst ligeså spændende, jeg er selv stor fan af Uniform
Server www.uniformserver.com

MvH
AlleyKat http://phpbb2.dk

Fra : Mads Olsen

Dato : 22-09-05 16:33

Ditto
jeg synes selv at uniserver har hjulpet mig meget med mit php