Fakkeltog=mordopfordring
Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-05 10:25

Når haderne fra godhedsindustrien går i flok, fordi en EL-ansat har sprængt
sig selv i luften(Søllerødgade1983) eller nogen har iscenesat postkassebrand
i Langeskov, så tror de ikke på, at de derved gavner noget levende eller
dødt menneske.
De ønsker at støbe kugler, som voldspsykopater kan skyde ud, og ved at TV
dækker disse had-fakkeltog opstår en klassisk partisan-myte om et enigt
folk, og så er dette folks hitmen parat til at smide brosten mod min og min
kones senge om natten.

Indsigt i løgnens veje fik jeg tilfældigt denne morgen, da jeg solede mig på
medbragt klapstol på fortovet overfor min have på Bjelkes Alle. En børnehave
har der sin gård og måske de forrige år erstattede plankeværk med trådnet
fordi de har dårlig samvittighed ved at isolere børn fra samfundet. Børnenes
mødre piner deres børn ved at der skal siges farvel gennem trådnettet og
hvis de kan få børnene til at græde i afskedssorg, er den forpinte moder
rigtig stolt og selvbekræftet. En sådan mor syntes denne solskinsmorgen, at
afskedsgråd skulle ske netop, hvor jeg sad, og hun brokkede sig til barnet
over at "manden sad i vejen" og begyndte at skælde mig ud for bl.a. at være
_afklædt_.!!!

Hun var altså uden virkelighedssans, for jeg havde shorts og skjorte på og
knappet gylp, men har aldrig sko på. Hun har altså hørt samme rygter, der
skabte falskanmeldelsen for blufærdighedskrænkelse.

Krystalnatten opstod ved at kringsataffjender-pøbel hidsede hinanden op til
had mod jøder - og da der ikke er så mange andre jøder på Nørrebro end
undertegnede, og nogen _skal_ hades, så koncentreres alle aggressioner på
uskyldige, uprovokerende mig. Det sete afhænger af øjnene der ser, og når TV
opnår magt via smagsdommeri, så søger haderne at realisere deres "vilje til
magt" ved at ægge deres autonom-psykopatvenner eller helligkriger-venner til
mordforsøg. Og Ekstrabladet løgn om at jeg blev smidt ud af
Fremskridtspartiet for at lugte og andres enfjerblirfemhøns løgne bidrager
til den skjulte hetz.