500L akvarium pris
Fra : Kalle

Dato : 05-09-05 15:20

Hej NG

Hvad skal jeg sælge et 500L akvarium for der er i pæn stand med alu ramme og
alu understel for?
Der medfølger et helt nyt varmelæme og nye lystofrør samt lampen foroven.

På forhånd tak.
Casper

Fra : Carsten Jensen

Dato : 05-09-05 15:36

Det kommer an på mærket. Hvis det er Akvastabil er der en ny og gammel
model.

Carsten

Fra : Kalle

Dato : 05-09-05 16:18

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer an på mærket. Hvis det er Akvastabil er der en ny og gammel
> model.
Ændre model, og hvis ja, hvad er prisen så??

Casper

Fra : Jan F.

Dato : 05-09-05 16:56

> [...]
> og alu understel for?
> Der medfølger et helt nyt varmelæme og nye lystofrør samt lampen foroven.

Ca. 1/3 til 1/2 af nypris alt efter stand