Outlook; kan periodisk logge ind uden pass~
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 05-09-05 07:20

Pludseligt er min Outlook begyndt at acceptere log-in uden password. Dvs.
jeg kan bare klikke på ikonet for Outlook, og så åbner det uden at spørge om
passwordet.

Den kører udelukkende på min egen maskine - dvs. uden serveropsætning.

Hvordan kan password-tvang pludseligt forsvinde, og hvordan får jeg det
tilbage permanent?

Har det evt. noget med Passport at gøre

Jeg er lettere rystet...

Det er en MS Outlook 2002 SP3

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 05-09-05 09:28

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse
> Pludseligt er min Outlook begyndt at acceptere log-in uden password. Dvs.
> jeg kan bare klikke på ikonet for Outlook, og så åbner det uden at spørge
> om passwordet.

Jeg har lagt den i dk.edb.internet.software.mail+news i stedet.

Dén gruppe fandt jeg ikke umiddelbart - måske fordi jeg ikke syn(t)es,
Outlook nødvendigvis hører under internet.

Og hvordan futter man så? Måske sådan: FUT: