ble test
Fra : Lars Raaby

Dato : 04-09-05 21:14

I den nye udgave af Tænk (tidliger Tænk og Test) en test af bleer.
Alle de testede bleer var næsten lige gode.
Der var 3 vinder:
Baby Care Unisex
Bambolina Air Plus
Bambolina Classic
De 2 fra Bambolina bliver lavet af abena i Aabenrå.
De kan også købes online https://shop.abena.com/Default.asp?ID=5047

Jeg har ikke selv prøvet at bruge dem til min søn for normalt køber jeg
Baby Care i Netto.

Er der nogle der har gode/ dårlig erfaring med Bambolina?
--
MVH
Lars Raaby

Fra : Cat

Dato : 04-09-05 22:00

Lars Raaby skrev:
> [...]
> Baby Care i Netto.
>
> Er der nogle der har gode/ dårlig erfaring med Bambolina?

Vi brugte aldrig andet til vores to - vi elskede dem, og havde ingen
problemer.

Og så var de endda nogle af de billigste dengang.

Tine

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 07:17

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der har gode/ dårlig erfaring med Bambolina?

Nu er det nogle år siden, at vores den yngste smed bleen.
Bambolina var dengang, imo, ikke specielt gode i forhold til f.eks. Vibelle
fra Aldi.
De var dog forbedret en del, siden første gang vi prøvede det mærke for 11
år siden, så det er da muligt, at de er forbedret endnu mere siden dengang.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Nette

Dato : 05-09-05 20:11

"Lars Raaby" skrev

> Er der nogle der har gode/ dårlig erfaring med Bambolina?

Jeg synes, de er nøjagtig lige så gode, som de billige fra Aldi og Netto. Vi
bruger udelukkende de tre mærker her i huset.

Nette