Hvad er det for et anfald hun får
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 04-09-05 11:10

Hej
Min søster har nu to gange på en uge haft en form for anfald. Første gang
natten til torsdag. Hun havde følt sig svimmel og lidt utilpas i løbet af
dagen. Hun gik i seng som hun plejer men vågner så op og er helt
forvirret,
kan ikke finde ud af hvor hun er, først da hun får lys. Så "myrer" det i
hendes ben, hun kan ikke sidde eller ligge stille, men går frem og tilbage
på gulvet, spjætter med benene som danser hun. Hun føler sig urolig, men
som
om hun har fået en sprøfte med energi, har lyst til at lave alt muligt,
samtidig med hun går frem og tilbage, føler der ikke er luft nok og går ud
hundegården, for at få lidt luft. Vi kan ikke få hende til at falde til
ro,
så vi ringer til lægevagten, som kommer og hendes blodtryk er lidt for
højt,
men ikke alarmerende, hun bliver behandlet i forvejen for for højt
blodtryk.
Hun får en beroligende pille, men først efter lægen har spurgt om hun ikke
havde en godnat bajer. Det grinede vi senere af. Så ½ time efter faldt hun
endelig til ro. Næste morgen følte hun ikke der var noget i vejen. Så da
klokken var omkring 1 i nat, ringede hun til mig. Kan du ikke komme over,
jeg skal bruge en godnatbajer. Jeg viste med det samme hvad hun mente. Så
jeg skyndte mig over. Hun havde fået et anfald igen. Vi ringede igen til
lægevagten, og hun fik besked om at tag sådan en alopam pille igen, dem
har
min Mor, for dem får hun. Men denne gang tog det længere tid, inden hun
faldt til ro. Men hvad kan der være galt med hende? Er der nogen her der
har
prøvet noget ligende eller kender til det. Vi har selv tænkt på noget
psykisk, men på den anden side, hun har også migræne, og på et tidspunkt
blev hun scannet og de sagde der var lidt galt deroppe, men det var
ingenting man skulle gøre ved det. Nogen der har nogen anelse om hvad det
kan være. Vi ringer til lægen i morgen tidligt.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Mette

Dato : 04-09-05 14:15

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Stress?

Fra : Dimera

Dato : 07-09-05 01:07

Hej du.
Er ret interresset i hvad scanningen viste? En ordentligt læge, fortæller
ikke bare , at der er et eller andet galt "deroppe" Lægen må have fortalt
noget mere?
VH Dimera.