lagersegment fejl ?? unde compile RH7.1
Fra : Preben Larsen

Dato : 05-06-01 19:49

Hej

Jeg har forsøgt mig med at compile en kerne til RH7.1 for at få ax25
understøttelse

jeg får flere fejl error 1 og 2
samt Lagersegment fejl
er det kodefejl eller hardwaren....

ps findes der nogen der har en fungerende kerne, og kan man i så fald lægge
den ind via disk eller fra Internet
Jeg mener skal det foregå på den aktuelle maskine

mvh
Preben Larsen

Fra : Lars Hansen

Dato : 05-06-01 21:10

Det er sikkert på grund af din compiler.

Du bliver nødt til at "nedgradere" din compiler for at få det til
at virke.

Jeg kan ikke lige huske hvad de tidligere versioner hedder,
men det er der sikkert en anden der kan.

Jo du kan sagtens compile et sted, og installere på en anden.
Medmindre du selv har adgang til den anden maskine og compiler
det selv, så vil jeg ikke anbefale at du beder en ukendt om at gøre
det for dig.

Desuden er det lidt drilsk at få atm til at spille, og du skal nok compile
et par gange før det lykkedes:)

Lars Bo Hansen