Smittefare v. forkølelse?
Fra : Mette

Dato : 02-09-05 08:32

Som I ved er jeg forkølet. Det føles som en mild influenza i hele kroppen,
dog uden feber.
Det startede onsdag eftermiddag, men ved I hvor lang tid sådan en omgang
smitter? Jeg vil ikke udsætte min kæreste for fare og overvejer at bede ham
holde sig hjemme hos sig selv i aften....

Fra : Peter

Dato : 02-09-05 21:19

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham
> holde sig hjemme hos sig selv i aften....

Og så mailer du herind og smitter måske os alle sammen. Man hører jo så
meget om virus i mails.

Peter

Fra : Mette

Dato : 02-09-05 22:56

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> meget om virus i mails.
>
> Peter

LOLOLOL!

Fra : Nielsen

Dato : 03-09-05 08:34

"Mette" <Mette@dk> wrote in message

> "Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> LOLOLOL!

Er et godt grin mon ikke altid lidt helbredende )))

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-09-05 10:07

> [...]
ham
> holde sig hjemme hos sig selv i aften....

Tag du bare imod din kæreste, du har opdaget, at du er forkølet, så smitter
du ikke længere folk, men du har til gengæld gjort det, i 10 dage før du
vidste du var forkølet.

M.V.H......Benny..

Fra : Nielsen

Dato : 03-09-05 10:54

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> wrote in message

> [...]
> smitter
> du ikke længere folk, men du har til gengæld gjort det, i 10 dage før du

Hvis inkubationstiden ved forkølelse er 1-3 dage, hvordan kan man så smitte
7-9 dage inden man selv er smittet?

Fra : Mette

Dato : 03-09-05 13:28

"Benny Mortensen" <ikkenoget@brugbar.adresse> skrev i en meddelelse

> [...]
smitter
> du ikke længere folk, men du har til gengæld gjort det, i 10 dage før du

Desværre for sent. Han var her i tirsdags og han ligger syg i dag (Vi sås
ikke igår).

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-09-05 09:46

> kroppen,

> smitter
> >

> Desværre for sent. Han var her i tirsdags og han ligger syg i dag (Vi sås
> ikke igår).

He He.... Du fik ham sgu .... Eller også var det en anden ??

M.V.H.....Benny..