skabeloner
Fra : knoglen

Dato : 02-09-05 06:55

når man ser i office pakken er der nogle standard skabeloner som ordnet
efter kategorier, hvordan laves det jeg tænker på hvis man selv har nogle
egne skabelonerog det er dem man bruger .
hvordan laves den mappe inddeling med faneblade

hilsen
knoglen

Fra : Claus Henriksen

Dato : 04-09-05 17:58

On Fri, 2 Sep 2005 07:54:51 +0200, "knoglen" <knoglen@mail.dk> wrote:

> [...]
>egne skabelonerog det er dem man bruger .
>hvordan laves den mappe inddeling med faneblade

Opret skabelonen
Vælg Filer - Gem som
Vælg Dokumentskabelon som filtype

Du skulle nu automatisk blive flyttet til den mappe, hvor skabelonerne
gemmes.

Opret en ny mappe her og gem skabelonen i den nye mappe.
Mappen vil nu blive vist som et faneblad sammen med de andre
skabeloner.

Claus Henriksen