Hvor mange dankort??
Fra : Disney

Dato : 01-09-05 21:31

Hej

Hvor mange dankort må man have??
Hvis jeg har 3 banker. I bank 1 har jeg et rent dankort.
I bank 2 har jeg et visa/dankort.
Kan jeg så få et rent dankort i bank 3??

MVH
Jens

Fra : Carl Dragert

Dato : 01-09-05 21:48

"Disney" <disney__dkfuckdet@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Hvor mange dankort må man have??

Du må have så mange du har lyst til.
Dog kræver nogle banker at det er en god forretning for dem

hilsen Carl

Fra : ellisa

Dato : 02-09-05 02:07

"Disney" <disney__dkfuckdet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis jeg har 3 banker. I bank 1 har jeg et rent dankort.
> I bank 2 har jeg et visa/dankort.
> Kan jeg så få et rent dankort i bank 3??

Mon ikke?

Jeg har et visa/dankort i én bank, og et visa/dankort samt et rent dankort i
bank 2 (2 forskellige konti).

Den eneste regel jeg er stødt på (i mine banker) er, at man kun kan have ét
dankort, men så mange visa/dankort man har lyst til - dog kun ét til hver
konto.

/ellisa

Fra : KNT

Dato : 02-09-05 05:44

> Den eneste regel jeg er stødt på (i mine banker) er, at man kun kan have
> ét dankort, men så mange visa/dankort man har lyst til - dog kun ét til
> hver konto.
>
> /

Det er ikke korrekt - jeg har 2 dankort i min bank til 2 konti.

Knud

Fra : ellisa

Dato : 02-09-05 12:03

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke korrekt - jeg har 2 dankort i min bank til 2 konti.
>
> Knud

Ja, jeg skrev også at "i mine banker" er det den regel de opererer med. Jeg
sagde ikke at det var generelt for alle.

/ellisa