Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lån over kurs 100
Fra : Tobias K. Tobiasen

Dato : 01-09-05 14:15

Hejsa

Jeg har et lånetilbud på en 4% 20 årigt realkredit lån. Så vidt jeg er
orienteret må jeg gerne optage lånet selvom den ligger over kurs 100
(pt 100,40) og så vil jeg bare få udbetalt lidt mere.
For mig lyder det næsten for godt til at være sandt. Derfor er jeg
sikker på at der er noget jeg har overset
Jeg kan jo indfri til kurs 100 når den tid kommer og der er ingen risiko
for kurstab.
Hvad er ulemperne ved at optage det lån? (Antag at jeg vil have fast
rente).

Fra : KNT

Dato : 01-09-05 16:17

Du tager bare det lån til over kurs 100 - du har ret i det er god
forretning. Dog er omkostningerne ved at indfri til kurs 100 for store til
at du ligefrem kan tjene på at indri straks efter.

Knud

"Tobias K. Tobiasen" <news2@dont.remove.nospam.tobiasen.dk> skrev i en
meddelelse