Reparation af Ericofon
Fra : Kert Rats

Dato : 01-09-05 11:48

Jeg prøver lige en gang til at spørge - for det tilfælde, at min tidligere
tråd er gået i glemmebogen:

Kender I en person, der kan reparere Ericofon-telefoner?

I så fald må I meget gerne give lyd her i gruppen.

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Niels E. Holm

Dato : 15-09-05 17:22

Hejsa!
Kan det virkelig passe at der i dagens Danmark ikke kan få repareret en
analog telefon?
Jeg er da villig til at "genåbne" mit "telefonværksted", hvis du ikke har
fået klaret sagen. Jeg har bare ikke lavet telefoner det sidste årstid, men
det er jo ikke noget som man bare glemmer.
Jeg har dog ikke reservedele til Erikofonen, men det kan jo være at andre
fabrikaters stumper i virkeligheden er de samme.

Mvh Niels Holm

Fra : Kert Rats

Dato : 11-10-05 01:34

"Niels E. Holm" <olskjaer(SLETTES)@holm.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har dog ikke reservedele til Erikofonen, men det kan jo være at andre
> fabrikaters stumper i virkeligheden er de samme.

Hej Niels

Meget fint med dit svar. Jeg overvejer sagen og kontakter dig eventuelt.

Venligste hilsner fra

Stefan Garvig
Alias Kert Rats

PS: Jeg er netop kommet hjem fra ferie og har først læst dit svar her til
aften/nat.