Godt filter til (æske-) skildpadder?
Fra : Donna

Dato : 31-08-05 20:37

Hej!
Nogen der har erfaringer med filtre til akvaterrarier til skildpadder?
"Søen" er meget lille - måske en 45 l. (ca. 60x50x15). De skider kun i
vandet, derfor har jeg hørt at det skulle være et godt filter der kunne tage
det. Jeg tænker på: Biofoam Patronfilter; Trixie Aqua Pro; Eheim Aquaball
(selvfølgelig de mindste af dem). Gode råd/er-faringer?
På forhånd tak! VH. Donna.

Fra : Donna

Dato : 01-09-05 14:42

Hej. Har købt et filter nu :)