Krus, T-Shirts m.v.
Fra : Lasse Madsen

Dato : 31-08-05 12:08

Hvor får man fat i et billigt firma der kan lave t-shirts, krus og andet
"skrammel" med ens logo/tekst på ?

Nogle gode erfaringer?

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Print2People ApS

Dato : 31-08-05 12:20

Lasse Madsen wrote:
> Hvor får man fat i et billigt firma der kan lave t-shirts, krus og andet
> "skrammel" med ens logo/tekst på ?

www.print2people.dk

(ps. har selv økonomisk interesse i ovenstående - for god ordens skyld).

mvh
Johan

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 31-08-05 12:37

"Print2People ApS" <support@print2people.com> wrote in message
> www.print2people.dk
>
> (ps. har selv økonomisk interesse i ovenstående - for god ordens skyld).

Så er det måske dit kontrafej, som pryder forsiden af hjemmesiden?

hilsen
Uffe

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 01-09-05 14:26

Uffe Kousgaard wrote:

> Så er det måske dit kontrafej, som pryder forsiden af hjemmesiden?

Øhm, hvad tænker du på? ;)

mvh
Johan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 01-09-05 14:29

Uffe Kousgaard wrote:

> Så er det måske dit kontrafej, som pryder forsiden af hjemmesiden?

aah - nu fattede jeg den :) Dog ikke... ikke engang en eneste af
billederne er af mig eller det der ligner...

mvh
Johan

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 01-09-05 20:26

Print2People ApS skrev:

> www.print2people.dk

Det ser ikke dårligt ud.

Jeg har brugt http://www.cafepress.com/ i USA, mest fordi jeg har kunnet få
det sendt lokalt ifm med rejser. Det kan nok ikke betale sig at sende til
DK, men kvaliteten er rigtig god og de kan komme billeder på rigtig mange
ting. Det er også smart at man kan lave sin egen lille butik.

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : carsten

Dato : 31-08-05 14:45

HEJ LASSE
jeg kan levere ti caps eller T-shirts med et farvet tryk til 299.- en
T-shite med foto til 99.- og tasker - bags - jakker osv.

med venlig hilsen
carsten b mortensen
trendishirts frederikshavn

fam.bm@os.dk