Udskiftning af tekst i en del Word dokumen~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 30-08-05 21:11

Jeg har en stak Word dokumenter som har samme footer - denne ønsker jeg at
skifte til noget andet i samtlige dokumenter. Er det muligt at lave en søg
og erstat på dokument niveau? Dokumenterne er låst, så det er kun er felter
der kan udfyldes - jeg kan selvfølgelig låse dem op, men så skal jeg alle
dokumenter igennem og det ville jeg helst undgå.

Er der nogen der har en løsning?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 31-08-05 08:22

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

Det er Word 2003 på Windows XP.

--
http://www.lalala.dk - Dolph den lyseblå flodhest