Hvad f..... er der galt med min linie?
Fra : MAndersen

Dato : 30-08-05 08:18

Jeg har en isdn linie, og en isdn telefon, Ascom Eurit 33.

Den er begyndt at lave fejl, enten tlf. eller linien. Jeg hælder mest til
linien.

Når jeg ringer op til større virksomheder, hvor der er omstillingsanlæg, kan
de ikke høre hvad jeg siger - overhovet.
Når jeg ringer til almindelige telefoner eller mobiltelefoner er der ingen
problemer.
Indkommende samtaler er heller ikke noget problem

Jeg har fejlmeldt den ved TDC, men de kommer først en gang i næste uge, og
det er altså lidt svært at vente på.

MAndersen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-08-05 08:49

"MAndersen" <ikke@nogen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indkommende samtaler er heller ikke noget problem
>
> Jeg har fejlmeldt den ved TDC, men de kommer først en gang i næste uge, og

En mulighed kunne været at dit udstyr sender dit opkald som "data" eller
"fax", og ikke "voice", og det kan et telefonanlæg jo være sat op til ikke
at acceptere på nogle numre.

Mvh
TKJ

Fra : MAndersen

Dato : 30-08-05 10:41

"Thomas Jensen" <tkj0805@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "fax", og ikke "voice", og det kan et telefonanlæg jo være sat op til ikke

Den mulighed har jeg lige foreholdt TDC. De siger, at man ikke kan ændre en
isdn telefonlinie til dette - når det er en isdn telefon også.

Det ender sq med, at jeg må vente til næste uge med at få skidtet lavet..

MAndersen

Fra : MAndersen

Dato : 02-09-05 14:55

> [...]
> Indkommende samtaler er heller ikke noget problem
>
> Jeg har fejlmeldt den ved TDC, men de kommer først en gang i næste uge, og

Fejlen er fundet, der skulle en ny NTAB boks til.

MAndersen