filoverførsel via. Explore
Fra : Tom

Dato : 29-08-05 16:53

Ved ikke om mit spørgsmål høre til her !!
Jeg prøver.

Når jeg f.eks har tænkt mig at downloade en fil fra en hjemmeside , med
endelsen ( .exe ) så popper der som udgangspunkt et vindue up dernæst.
Hvis filen ender på ( .zip ) får jeg mulighed for at fjerne det ( V ) ud
for ( Spørg altid før filer af denne type åbnes ) - det fortryder jeg nu at
jeg fjernede , så hvordan laver jeg det godt igen !!

Mit - free download manager - utility er nemlig ikke meget for at starte op
mere på den bekostning , så alternativet er i øjeblikket at foretage et
højre-clik med musen , for derefter at sige ( gem som )

Tom......

Fra : Anders Lund

Dato : 29-08-05 17:02

Tom wrote:
> Hvis filen ender på ( .zip ) får jeg mulighed for at fjerne det ( V ) ud
> for ( Spørg altid før filer af denne type åbnes ) - det fortryder jeg nu at
> jeg fjernede , så hvordan laver jeg det godt igen !!

Går ud fra at det er Windows XP med Internet Explorer:

I stifinderen går du i funktioner -> mappe indstillinger -> fil typer ->
finder zip på listen -> trykker avanceret og sætter hak i "Bekæft åbning
efter overførelse" (Alt sammen frit oversat fra engelsk).

Jeg skulle mene at det er løsningen på dit problem.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Tom

Dato : 29-08-05 17:32

Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote in

> [...]
> åbning efter overførelse" (Alt sammen frit oversat fra engelsk).
>
> Jeg skulle mene at det er løsningen på dit problem.

Hej Anders.

Tak for din hurtige hjælp !
Jeg køre rigtig nok XP & internet explore.
Og det ser ud til din vejledning er nærmest perfekt.
Dog har jeg ikke noget filtype navn som starter på ( Z ) inde under
filtyper & det eneste jeg har med ( Z ) under filtype navne er
( ZAP ) - indstillinger for programinstallation !
Det er sku' mystisk det her , eller det er måske fordi jeg ikke har Win-
zip installeret !
Da jeg hoppede fra win 98se til XP , så jeg så at zip filer fint kunne
pakkes ud i XP modsat win 98se , så det blev dermed ikke installeret.
Skulle jeg prøve det ! Det er måske løsningen...

Tom...........

Fra : Tom

Dato : 29-08-05 17:46

Tom <T@dk.com> wrote in news:Xns96C1BC7B3C4C7TPdkcom@62.243.74.162:

> [...]
> pakkes ud i XP modsat win 98se , så det blev dermed ikke installeret.
> Skulle jeg prøve det ! Det er måske løsningen...

Sådan Anders !

Jeg oprettede selv en Zip mappe , og fik den vinget af der
hvor du selv nævnte det inde under avanceret.
Nu virker det igen - jeg takker hermed 1000 gange for hjælpen.