Marieholm 28
Fra : Poul Bak

Dato : 28-08-05 10:38

Er selv ejer på første år af overnævnte (bygning nr.16) og er godt tilfreds
med den som familiebåd, men jeg mangler data på bådtypen udover det der er
beskrevet i udkik.dk og sailguide.com. Er der nogen der har yderlig kendskab
til eller erfaring med denne bådtype?

MVH

Poul Bak

Fra : Jens

Dato : 29-08-05 13:08

> [...]
> det der er beskrevet i udkik.dk og sailguide.com. Er der nogen der har
> yderlig kendskab til eller erfaring med denne bådtype?

Du kommer måske en smule videre via

http://www.solopublications.com/sailmarie.htm

Jens