Kreditforeningslån - renter og bidrag
Fra : Heidi

Dato : 28-08-05 08:56

Kort og godt - når man skal angive på forskudsopgørelsen hvor meget man
regner med i renteudgifter på et kreditforeningslån, er det så kun Rente
man skal have med, eller hører Bidrag med herunder? (Vi har sådan en
oversigt over lånets ydelsesforløb, hvor den er delt op i Ydelse,
Afdrag, Rente og Bidrag).
Jeg tror nemlig vi har regnet Bidrag med da vi ændrede
forskudsopgørelsen, så for at undgå et mindre skattesmæk næste år hvis
det er forkert, vil jeg gerne have lavet vores forskudsopgørelser om nu,
så det udjævner sig resten af året.
Nogen der har et svar?

Pft.

--
Heidi

Fra : Poul Christensen

Dato : 28-08-05 09:38

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in news:43116e13$0$67255$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
> man skal have med, eller hører Bidrag med herunder? (Vi har sådan en
> oversigt over lånets ydelsesforløb, hvor den er delt op i Ydelse,

Bidragene kan trækkes fra ligesom renterne

Mvh
Poul Christensen

Fra : Heidi

Dato : 29-08-05 19:10

Poul Christensen wrote:
> "Heidi" wrote in news:43116e13$0$67255$157c6196
> @dreader2.cybercity.dk:

> Bidragene kan trækkes fra ligesom renterne

Mange tak - så skal der alligevel ikke laves om på forskudsopgørelsen

--
Heidi