Hjælp til nye fisk!
Fra : Ivan S.

Dato : 28-08-05 07:23

Jeg har et 530 l. selskabsakvarium med planter og alm. ledningsvand.

Akvariet indeholder følgende fisk; amano rejer, ancistrus maller, dværg
øksefisk, glødelys tetra, guarami, kuhlii ål, rød neon, scalare, siamesisk
algeædere, smerling og sort tetra.

Er det muligt at få nogle farvestrålende fisk(8-10 cm.) som f.eks. cichlider
til at enes med ovenstående fisk, og i givet fald hvilke?

m.v.h.

Fra : Brizz

Dato : 28-08-05 23:25

Ivan S. wrote:
> [...]
>

> Er det muligt at få nogle farvestrålende fisk(8-10 cm.) som f.eks. cichlider
> til at enes med ovenstående fisk, og i givet fald hvilke?

Brug de penge det koster på at få en tømmer ud og kigge på dit gulv så
du er sikker. Det er vist det billigste.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-08-05 23:57

Brizz wrote:
> Brug de penge det koster på at få en tømmer ud og kigge på dit gulv så
> du er sikker. Det er vist det billigste.
> Mvh Brian

Hmm - udmærket råd - men var det ikke ment som et svar til Michael med 800l
akvariet ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Brizz

Dato : 30-08-05 01:11

Jan Vestergaard wrote:

> Hmm - udmærket råd - men var det ikke ment som et svar til Michael med 800l
> akvariet ?

Jo og kan sq ik lige se hvorfor den havnede her

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Kalle

Dato : 05-09-05 15:26

> Hmm - udmærket råd - men var det ikke ment som et svar til Michael med
> 800l akvariet ?

Det kunne jo være tømmeren lige kunne hjælpe med nogle gode råd om fiskene,
nu han alligevel var der!!

Casper

Fra : Davidsen

Dato : 29-08-05 20:52

Kribensis kan enes med det meste, og er ganske farvestrålende.
http://www.thekrib.com/Apisto/P-pulcher.html

Mvh
Davidsen