pansermalle
Fra : Hanne

Dato : 26-08-05 13:16

Hej Gruppe

Er der nogen som ved hvordan man ser forskel på hanner og hunner?, af
pansermaller

mvh. Hanne

Fra : Mikkel Munk

Dato : 26-08-05 17:59

"Hanne" <hanne@NOSPAMqlm.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Er der nogen som ved hvordan man ser forskel på hanner og hunner?, af
> pansermaller
>
> mvh. Hanne

Hvilke tænker du på? Der findes et hav af forskellige arter

Vh
Mikkel

Fra : Hanne

Dato : 27-08-05 08:23

"Mikkel Munk" <nobody@nowhere.com> wrote in message

> "Hanne" <hanne@NOSPAMqlm.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke tænker du på? Der findes et hav af forskellige arter

Det er kobber pansermaller.

vh. Hanne

Fra : Hobi

Dato : 27-08-05 18:42

"Hanne" <hanne@NOSPAMqlm.dk> skrev i en meddelelse
> "Mikkel Munk" <nobody@nowhere.com> wrote in message

> Det er kobber pansermaller.

Hej Hanne

Du kan kende hunnerne ved, at de er noget tykkere end hannerne.
Du er ikke i tvivl, når hunnerne bliver med rogn....

Mvh
Hobi

Fra : Hanne

Dato : 27-08-05 20:10

"Hobi" <hobi@FJERNpost8.tele.dk> wrote in message

> Du kan kende hunnerne ved, at de er noget tykkere end hannerne.
> Du er ikke i tvivl, når hunnerne bliver med rogn....
>
> Mvh
> Hobi

Hej hobi, tak for dit svar, men er det den eneste måde man kan se forskel på
dem?

Vh hanne

Fra : Hobi

Dato : 27-08-05 20:25

> "Hobi" <hobi@FJERNpost8.tele.dk> wrote in message

> Hej hobi, tak for dit svar, men er det den eneste måde man kan se forskel
> på dem?

Hvis der er en anden måde, hører jeg også gerne om den... Jeg kender ikke
andre. Hunnerne bliver også noget større end hannerne.

Mvh Hobi

Fra : Hanne

Dato : 27-08-05 20:31

> [...]
>
> Mvh Hobi
>Okey så må jeg se om jeg kan bruge det til noget, tak for det Hobi

Vh hanne

Fra : ciganija

Dato : 22-09-05 20:13

"Hanne" <hanne@NOSPAMqlm.dk> wrote in message

> Vh hanne

Hannerne har rygfinner som er lidt mere spidsede.