filnanv.dcu mangler
Fra : Skindbeni

Dato : 26-08-05 16:45

Hej.

Jeg har ændret filnavnet på en form/unit via "save as."

Og så vil guderne vide, om jeg også har gjort noget andet, som jeg ikke
burde.

Men derefter kan jeg ikke compilere mit program, da den ikke kan finde
"oprindeligt filnavn".dcu filen

Jeg har både prøvet at "remove from project" og derefter "add to project"
for at gøre det rigtigt denne gang. Og det gør så, at det nye filnavn kommer
ind i projektet igen, men stadigvæk kan jeg ikke compilere fordi den
stadigvæk spørger efter "oprindeligt filnanv".dcu og nogle gange
"oprindeligt filnavn*.dfm selvom det er "det nye filnavn".pas og "det nye
filnavn".dfm som jeg egentlig har "add to project".

Er der et sted, hvor jeg manuelt kan sørge for, at den ikke skal bruge
"oprindeligt filnavn".dcu

Skindbeni
alias Michael Sørensen
8700 Horsens

Fra : Michael Haase

Dato : 26-08-05 17:15

Skindbeni skrev dette den 26-08-2005 17:45:

> Er der et sted, hvor jeg manuelt kan sørge for, at den ikke skal bruge
> "oprindeligt filnavn".dcu

Prøv at se i din *.dpr fil og i alle dine implementation-uses linjer.
Det er der jeg tit har kunnet fange dem, når jeg har fået lavet samme
nummer.

--
Michael Haase

Fra : Skindbeni

Dato : 27-08-05 10:45

"Michael Haase" <micvans@netscape.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at se i din *.dpr fil og i alle dine implementation-uses linjer. Det
> er der jeg tit har kunnet fange dem, når jeg har fået lavet samme nummer.

Hej.

Jeg havde fjernet alt i min dpr fil, men problemet var i en af de øvrige
forms, hvor filen stadig stod opført under implementation-uses linien.

Så mange tak for hjælpen.