Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billig forsikring?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-08-05 19:46

Min Kvinde er ny bilist.

Det kunne komme til at koste hende en formue,
hvordan gør man for at hun kan komme til at køre billigst, helst
i eget navn?

Er der ikke noget med at hvis en bil står i ejers navn, men at
hvis brugeren er en anden, at brugeren så optjener skadesfri år,
eller hvordan fungerer det?

Henrik

Fra : KNT

Dato : 24-08-05 21:17

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der ikke noget med at hvis en bil står i ejers navn, men at
> hvis brugeren er en anden, at brugeren så optjener skadesfri år,

Er i gift? Eller evt. lever i et fast forhold.
I så fald vil begge parter optjene anciennitet i den fælles bil/forsikring -
også selv om den ene part ikke har kørekort.

Knud

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 25-08-05 15:35

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> I så fald vil begge parter optjene anciennitet i den fælles
> bil/forsikring - også selv om den ene part ikke har kørekort.

Vi bor fast sammen, hvordan ser det så ud?

Henrik

Fra : KNT

Dato : 25-08-05 15:57

Det svinger fra selskab til selskab - men jeg vil tro at 2 års dokumenteret
samliv i de fleste tilfælde sidestilles med at være gift.

Knud

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 02-09-05 20:51

> [...]
>
> Er der ikke noget med at hvis en bil står i ejers navn, men at
> hvis brugeren er en anden, at brugeren så optjener skadesfri år,

Køb en Skoda!

De har vildt billige forsikringer gennem TopDanmark

Carsten