setlocale og PHP5
Fra : Troels Hansen

Dato : 24-08-05 18:31

Jeg har opdateret min linux box til PHP5 (5.0.4) og apache 2.0.54, og
kan pludselig ikke få setlocal til at virke.
Jeg har altid (under php4) kunne brugt setlocale(LC_ALL, 'da_DK') til at
definere dansk, men det virker altså ikke nu.
Kører jeg en locale -a på serveren får jeg da_DK med ud.
Så vidt jeg kan læse skulle der da ikke være noget i vejen med det?

Fra : Martin

Dato : 24-08-05 23:39