Sterilisation, mænd
Fra : hansi

Dato : 23-08-05 20:09

hej i gruppen

jeg har overvejet og lade mig Sterilisere , men mangler lidt oplysninger fra
nogen der har prøvet det
i følge lægen er det et knips med fingeren og så er det gjort, uden at man
mærker noget !!!men jeg har for et par år siden fået fjernet en svulst i
hånden,og det var ikke smertefrit selv om det var bedøvet
så er der nogen der har erfaringer vil jeg gerne høre dem
mvh Hansi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-08-05 20:55

"hansi" <hansi@city.dk> writes:

> [...]
> hånden,og det var ikke smertefrit selv om det var bedøvet så er der
> nogen der har erfaringer vil jeg gerne høre dem

Hvis du ikke får fyldstgørende svar i denne gruppe, så prøv
dk.snak.seksualitet

Jeg kan, af ganske naturlige grunde, ikke fortælle fordan det føles,
men hvordan man gør.

Man laver et meget lille hul i pungen, finder sædlederne og sætter en
lille klips på hver af dem. Det tager 10 minutter og det er ikke
engang altid nødvendigt at sy dig bagefter.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Jørgen

Dato : 23-08-05 21:29

Trine Kornum Christiansen skrev:

> [...]
> lille klips på hver af dem. Det tager 10 minutter og det er ikke
> engang altid nødvendigt at sy dig bagefter.

og mens man ryker i strengen, gør det hel.... ondt

Olesen

Fra : Sabina H.

Dato : 24-08-05 06:56

hansi wrote:
> [...]
> en svulst i hånden,og det var ikke smertefrit selv om det var bedøvet
> så er der nogen der har erfaringer vil jeg gerne høre dem

det er vel aldrig helt smertefrit når man skal skæres i.... men simpelt, det
er det helt sikkert....

det gøres oftest ambulant på en klinik... da min kæreste for et par år siden
fik det gjort kom vi ind på klinikken, og gik derfra godt en times tid
senere, og dette var incl den halve time han skulle ligge og slappe af
efterfølgende....
det eneste han generelt siger om det, er at man skal lade være med at tage
musik med man godt kan lide, for bagefter vil man associere musikken, med
folk der roder omkring ens underliv, lugten af brændt kød og en forbinding
om klokkeværket ;)

som han har fortalt det, kom han ind, blev lagt på bordet, bedøvet, og
skærmet af.... da bedøvelsen virkede gik de i gang, og da det var overstået
blev han forbundet, og fik besked på at ligge en halv time og lade
bedøvelsen fortage sig..... inden han gik derfra tjekkede en sygeplejeske
forbindingen ;)
han havde fået to små sting i pungen ;)

andet du gerne vil vide?

btw..... det er med garanti noget helt andet at blive opereret i hånden, da
det er en ting du bevæger hele tiden og bruger konstant.... det gør du jo
altså ikke med pungen ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Sven

Dato : 26-08-05 00:36

> [...]
> hånden,og det var ikke smertefrit selv om det var bedøvet
> så er der nogen der har erfaringer vil jeg gerne høre dem

Jeg har selv gennemgået dette, og det værste er den kanyle de stikker ind i
nos... øhh pungen for at bedøve. Når de har skåret hul, og trækker
sædlederne frem for at skære dem over kan man godt mærke, at det trækker,
men det gjorde ikke ondt på mig. Det var en lidt ubehagelig følelse, men
ikke slemt.
Pungen bliver lidt øm 2-3 dage efter indgrebet, men ikke slemt, og det holdt
i knap en uge, hvorefter jeg ikke har mærket mere til det.

Sven

Fra : Jojoba

Dato : 15-09-05 10:26

Hej.

Jeg fik det ordnet for ca 6 år siden.
Og ved mig var det en smerte fuld omgang, selv om jeg var lokal bedøvet.

Men kender andre som også har fået det gjort...uden problemer

Mvh. Brian