Ørre Store Fiskedage.
Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 23-08-05 10:59

Det ser ikke ud til, at serveren, Gud, fanden eller hvem det nu er, fik hele
hjemmesideadressen med. Jeg prøver igen:

http://www.hedens-lystfiskeri.dk/oerre-sinding/orientering/1.text/2005.09.17
-store-fiskedag.htm

K-C

Fra : Christian jacobsen

Dato : 23-08-05 12:21

Prøv at nøjes med ,http://www.hedesnsfiskeri.dk
og så skulle der gerne dukke en side op der virker"

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 23-08-05 15:22

Hej Christian.
Du har naturligvis ganske ret. Man kan jo også bare selv indtaste den
manglende del af adressen, som den ses med sort, men det er da ærlig talt
ikke særlig tilfredsstillende. Er Outlook Express ikke bare noget billigt,
halvfærdigt bras!?
K-C

Fra : MN

Dato : 23-08-05 20:42

"Karl-Christian Frølunde" <k-cf@FJERNsol.dk> wrote in message
> [...]
> ikke særlig tilfredsstillende. Er Outlook Express ikke bare noget billigt,

Hvis du vil have noget færdigt software, får du aldrig noget nyt.

Men hvis du opdatere din outlook som har version 6.00.2741.2600 til version
6.00.2900.2180 så virker det.

Mogens

Fra : Calle.

Dato : 23-08-05 22:44

Karl-Christian Frølunde wrote:
> [...]
> manglende del af adressen, som den ses med sort, men det er da ærlig
> talt ikke særlig tilfredsstillende. Er Outlook Express ikke bare
Det er din der er halvfærdig, du er ikke up to date, og derfor fungerer det
ikke for dig
--
Calle.

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 24-08-05 09:26

Jeg takker for oplysningerne d´herrer og forsøger at opdatere, men skidt nu
med det - det væsentlige er: Har I set, hvilket godt tilbud om en herlig
fiskeweekend Ørre Store Fiskedage er? Jeg skal selv derud for tredie år i
træk og glæder mig som til et barn...eller hva´det nu hedder. Håber at se
nogen af jer.
Knæk og bræk
K-C