Aopen kabinet med plads til extra køler
Fra : Martin

Dato : 05-06-01 16:57

Hej
Hvilke Aopen kabinetter har plads til en PIII med en extra køler, jeg synes
ikke at jeg kan se det på deres hjemmeside. Blæseren sider lige under
blæseren til strømforsyningen og der skal derfor være et hul til den i
kabinettet.

/Martin

Fra : ZiCoN

Dato : 05-06-01 17:10

Jeg har et AOpen HQ08 ... der er der plads til 2 ekstra blæsere... det er et
maxi tower med 300 watt psu

Fra : Martin

Dato : 05-06-01 22:55

Det er bare for stort. jeg havde regnet med HQ45, men jeg ved ikke om der er
plads til en extra blæser.

Fra : raven

Dato : 06-06-01 08:05

On Tue, 5 Jun 2001 23:55:13 +0200, "Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote:

>Det er bare for stort. jeg havde regnet med HQ45, men jeg ved ikke om der er
>plads til en extra blæser.

Hej

Jeg mener ikke HQ45 kan monteres en kabinetblæser bagpå, men har
montage af en sådan foran nederst. Jeg har selv HQ45.

Kan anbefale codegen, som altid har plads bagpå til en 80 mm blæser.

hilsen

John