TDC NETEXPRESS ADSL og FTP
Fra : Stones_TM

Dato : 05-06-01 16:35

Okay, nu giver jeg snart op , vi er en gruppe nørder der har brug for at få
en Ftp server op at Stå til vores Roleplay stuff,
Men jeg kan ikke få sat en ftp op,
har forsøgt med supporten på TDC, den ene var fin og prøvede at hjælpe, men
kunne desværre ikke, og Den anden en Debil Arrogant nar..

jeg kører med åben konfig og Server tildelt ip, da hver gang jeg tildeler
min Comp en anden pc, har jeg ingen forbindelse til nettet...

Jeg har Kun et at Sige

HJÆLP..

StonesTM

Fra : Christen Stephansen

Dato : 05-06-01 17:31

> Men jeg kan ikke få sat en ftp op,
> har forsøgt med supporten på TDC, den ene var fin og prøvede at
hjælpe, men
> kunne desværre ikke, og Den anden en Debil Arrogant nar..

Så må du være en Naiv Savlende Spasser, hvis du tror din ISP skal hjælpe
dig med den slags.

/Christen Stephansen

Fra : Nic

Dato : 05-06-01 17:48

> Så må du være en Naiv Savlende Spasser, hvis du tror din ISP skal hjælpe
> dig med den slags.
>
> /Christen Stephansen

Fuckhovede - hvorfor skal man ALTID svine hinanden til her i news.
Opfør dig dog ordentligt for h.....!

Mht. til den ftp, hvilket program bruger du, og prøv at beskrive lidt
bedre...
Så er der sikkert flere der kan hjælpe herinde.

Nic

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 05-06-01 18:44

> Fuckhovede - hvorfor skal man ALTID svine hinanden til her i news.
> Opfør dig dog ordentligt for h.....!

- Jeg forstår da godt Christens reaktion. Det er da ved at være lidt træls
at høre om folks problemer med deres PC'ere og at det ALTID er lorte TDC,
eller skod Cybercity, eller en hjernedød supporter fra WO der er problemet.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-06-01 18:52

Palle Hans Jensen wrote:

> [...]
> eller skod Cybercity, eller en hjernedød supporter fra WO der er problemet.

Læs lige Stones' indlæg igen.

Han skriver jo netop, at den ene supporter er rar nok. Og en anden er
en nar.
Der er intet om selve selskabet.

Og hvis det nu er hans oplevelse af den hjælp eller mangel på samme.
Hvorfor så ikke tage det derfra?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-06-01 19:26

In article <3B1D1C38.2DCF6333@car_ST_en.dk>,
Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> wrote:

> Og hvis det nu er hans oplevelse af den hjælp eller mangel på samme.
> Hvorfor så ikke tage det derfra?

Hvorfor overhovedet nævne det, hvad er der galt med "jeg har prøvet
TDC's support, men de kunne desværre ikke hjælpe"?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Stones_TM

Dato : 05-06-01 19:40

Hej Igen,

Jeg er meget ked af at nogle har følt sig provokeret det var absolut ikke
meningen
så jeg undskylder mange gange.....

mit problem er som følger

jeg har en netexpress adsl forbindelse 1024/256 med en speedstream router

og jeg vil gerne sætte en ftp op..men jeg kan ikke få det til at
virke....jeg har konfigureret routeren
jeg har været inde i Prædefinerede NAPT servere.. og sat en Ftp op..
men jeg kan stadig ikke få noget til at virke...... jeg bruger det ftp prg
som hedder Serv-U, men det skulle være konfigureret korrekt..

så jeg er bare lidt i tvivl.om hjvad pokker jeg kan gøre for at folk kan
finde min ftp..
MVH

Stones_TM

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-06-01 23:09

In article <9fj9cq$cfn$1@news.inet.tele.dk>,
"Stones_TM" <stonestm@c.dk> wrote:

> så jeg er bare lidt i tvivl.om hjvad pokker jeg kan gøre for at folk kan
> finde min ftp..

Et fint lille trick til at få den rigtige hjælp, er at:

1) Beskrive hvad ens problem er.
2) Fortælle hvad man har for udstyr, gerne så detaljeret som muligt -
det er nemmere at sortere oplysninger fra, end at gætte sig frem.
3) Fortælle hvordan ovennævnte udstyr er konfigureret ("korrekt" er ikke
en beskrivelse af konfigurationen)
4) Stille spørgsmålet det rigtige sted.

Desværre er det eneste jeg umiddelbart kan hjælpe dig med, en ide om
hvor du bør stille spørgsmålet, og der vil jeg foreslå dk.edb.internet,
eller tele.internet.adsl. Du kan læse om de forskellige gruppers formål
http://www.usenet.dk/

Opfat venligst ikke dette som et surt opstød, men som en opskrift til at
få afhjulpet dine problemer hurtigst muligt.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Stones_TM

Dato : 06-06-01 01:23

Martin Edlich skrev
> Opfat venligst ikke dette som et surt opstød, men som en opskrift til at
> få afhjulpet dine problemer hurtigst muligt.

bare roligt det gør jeg heller ikke..

jeg har i mellem tiden fået løst problemet..

Mvh
Stones_TM

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 06-06-01 08:18

> bare roligt det gør jeg heller ikke..
>
> jeg har i mellem tiden fået løst problemet..

- Hvad var der galt???

Fra : Stones_TM

Dato : 06-06-01 09:56

det er jeg ikke helt sikker på, fik en kammerat til at kigge på det det tog
ham 5 min, det var et eller andet med ruter, nu har jeg i mellemtiden
fundet ud af at jeg skal have mig en ny router, så jeg håber det bliver
nemmere..

MVH

Stones_TM

Fra : -[::::Shamran::::]-

Dato : 05-06-01 19:56

> Hvorfor overhovedet nævne det, hvad er der galt med "jeg har prøvet
> TDC's support, men de kunne desværre ikke hjælpe"?

Jeg er TDC kunde og jeg har flere gange snakket med CC supporterer. De er
kanon dygtige. Jeg har ringet ang noget information omkring den lorte router
der følger med NE2........TDC ville ikke rigtigt svare på mine spørgsmål men
det ville CC...og de fik ret !!

Shamran