USB til PS/2 eller Com?
Fra : Henrik Thorup

Dato : 05-06-01 16:48

Da jeg har købt en mus med USB-stik, men ikke har det på min bærbare, vil
jeg godt vide om man kan købe et omvenderstik eller det er helt umuligt?

Henrik
hoth@image.dk

Fra : Peter Ravn

Dato : 05-06-01 19:00

Man kan købe et fra USB til PS2.

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 06-06-01 00:02

Hvad med et den anden vej fra PS2 til USB?

Flemming T Nielsen

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 05-06-01 23:21

Flemming T Nielsen wrote:

> Hvad med et den anden vej fra PS2 til USB?

Logitech/MS USB-mus har en medfølgende dims så man ka' stoppe den i en
PS/2 port...

mht. at stoppe en PS/2 mus i USB... er det sikkert billigere at købe en
ny mus.. (ellers har Asus en USB HUB/LPT/COM/PS2-mus/ps2-keyboard dims
på den forkerte side af 500,- )

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-06-01 19:00

Henrik Thorup wrote:

> Da jeg har købt en mus med USB-stik, men ikke har det på min bærbare, vil
> jeg godt vide om man kan købe et omvenderstik eller det er helt umuligt?

Da min storebror købte en logitech-mus med USB, så fulgte en omskifter
til PS2 med, så de findes.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine