Rejer
Fra : Ivan S.

Dato : 21-08-05 07:24

Hej,

Findes der en reje der kan yngle i alm. ledningsvand?

m.v.h.

Fra : BC

Dato : 23-08-05 12:33

"Ivan S." <ivan@virker-ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der en reje der kan yngle i alm. ledningsvand?

Ja Macrobrachium cf. assamense/dayanum - red claw shrimp

mine har lige ynglet, med et hav af under til følge, og ynglen er nem at
have med at gøre, da den ikke har noget pelagisk larvestadie

mvh Brian

Fra : Ivan S.

Dato : 25-08-05 18:00

"BC" <fake@fake.dk> skrev i en meddelelse
news:430b096a$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk... Ja Macrobrachium cf.
assamense/dayanum - red claw shrimp

> mine har lige ynglet, med et hav af under til følge, og ynglen er nem at
> have med at gøre, da den ikke har noget pelagisk larvestadie
>
> mvh Brian
hej Brian
Tak for svaret,
Jeg har 6 amano rejer, kan de to forskellige arter enes?
m.v.h. Ivan

Fra : BC

Dato : 06-09-05 21:39

> hej Brian
> Tak for svaret,

Det var så lidt

> Jeg har 6 amano rejer, kan de to forskellige arter enes?

Jeg ville ikke turde sætte dem sammen, da red-claw'en er temmelig grådig,
men nu har jeg heller aldrig haft amano'en
jeg ved ikke om der er andre der har prøvet

/Brian