hvor kan man købe flydende vitamin D3 til ~
Fra : Lars Hansen

Dato : 19-08-05 12:38

Hej

Jeg har forgæves ledt efter et apotek/en forhandler som sælger flydende
vitamin D3 til spædbørn...

Er der nogen der ved hvor man kan købe det?

Tak på forhånd...

Fra : Lars Hansen

Dato : 19-08-05 12:39

Glemte lige at sige at det _skal_ være vitamin D3 ....og ikke vitamin D2

Fra : GB

Dato : 19-08-05 22:01

"Lars Hansen" <invalid@nospam.com> skrev i meddelelsen news:4305c4de$0
$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Glemte lige at sige at det _skal_ være vitamin D3 ....og ikke vitamin D2

Kapsler med helleflynder-levertran (meget stærkere end torske-ditto). Fås i
alle helsekostbutikker, Matas og apoteker. Bertelsens er meget små og lette
at sluge, ellers kan man prikke hul på kapslen for at klemme levertranen ud
og bruge doseringen på den måde.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : Lars Hansen

Dato : 19-08-05 22:55

hvordan måler man den rigtige dose når det skal gives til et spædbarn?

------

Fra : GB

Dato : 19-08-05 23:41

> hvordan måler man den rigtige dose når det skal gives til et spædbarn?

På emballagen står indholdet i i.u. (internationale enheder).

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen