HBA vs. TFT
Fra : Erik

Dato : 05-06-01 16:14

Hvad er forskellen? i borbindelse med bærbar

mvh
Erik

Fra : Uni Bull

Dato : 05-06-01 22:14

"Erik" <henrichsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen? i borbindelse med bærbar

I praksis:
DSTN: Elendig
HPA: Dårlig
TFT: God

Så kort kan det siges. Jeg kan ikke de tekniske forskelle (prøv på
www.google.com), men det er i hvert fald sådan virkeligheden er.
Med andre ord: Hold fingrene væk fra alt andet end TFT!

IMHO
--
Uni Bull
København K

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 05-06-01 23:16

Uni Bull wrote:

> [...]
> www.google.com), men det er i hvert fald sådan virkeligheden er.
> Med andre ord: Hold fingrene væk fra alt andet end TFT!

Yeah!

- nen DSTN er fin hvis man har brug for hardware motion-blur :)

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)