Hvorfor kan jeg ikke gå på nettet?
Fra : Monty \(7000\)

Dato : 19-08-05 10:52

Jeg har en maskine hvor der kører xp pro på. Jeg har fået det problem at jeg
ikke kan gå på nettet med IE men jeg kan fint gå på nettet med Mozilla. Jeg
kan også hente post ect uden problemer.

Når jeg går ind under indstillinger under IE og ville vælge Lan kan jeg ikke
finde den. Det hele er gråt. Selvom jeg installere en ny
bredbåndsforbindelse dukker der stadig ikke noget op. Men som sagt jeg kan
fint gå på nettet med mozilla men ikke IE.

Nogen der ved hvad det kunne være?

Monty

Fra : John

Dato : 19-08-05 14:21

"Monty (7000)" skrev i en meddelelse

> Jeg har en maskine hvor der kører xp pro på. Jeg har fået det problem at
> jeg ikke kan gå på nettet med IE men jeg kan fint gå på nettet med
> Mozilla.

Du skriver ikke under hvilke omstændigheder fejlen er opstået.Prøv evt
'system gendannelse' til en dato, hvor fejlen ikke optrådte.

Nogle skud (i tågen):

http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html

http://www.snapfiles.com/reviews/XP_TCP-IP_Repair/xptcpiprepair.html

http://majorgeeks.com/download4467.html

Mvh John

Fra : Monty \(7000\)

Dato : 20-08-05 07:10

Jeg har prøvede de forskellige links men intet hjælper. Jeg kan heller ikke
gå tilbage under systemgendannelsen.

Monty

Fra : Thomas gade

Dato : 21-08-05 20:33

Monty (7000) wrote:

>Jeg har prøvede de forskellige links men intet hjælper. Jeg kan heller ikke
>gå tilbage under systemgendannelsen.
>
>Monty

Tjek om du er kommet til at blokere for IE i din Firewall, hvis du har
en sådan.

Mvh Thomas

Fra : SrS

Dato : 11-09-05 19:02

Hej

Jeg har det samme problem (tror jeg). Det startede faktisk for 6 måneder
siden, hvor IE pludslig gav fejl på stort set alle sider som 'Siden kan ikke
vises'.
Dog var der enkelte sider, som jeg kunne komme ind på.

Jeg har undersøgt Firewallreglerne, kørt viruscheck, Spyware-fjernelse...
ja, alt hvad der tænkes kan. Intet hjalp!
Jeg ville prøve at fjerne IE for at installere forfra, men jeg kunne IKKE
komme af med IE, og kunne derfor ikke lave en frisk installation. Så
løsningen blev firefox.

Men efterhånden er jeg blevet træt af firefox, især da jeg laver HP med
Javascripts. De virker ikke altid i Firefox. Så i dag prøvede jeg at fiske
IE frem igen,.... stadig med samme gode gamle fejl.

Gad vide om det er den samme fejl Monty oplever?

Er der andre, der har oplevet den?

SrS

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-09-05 19:25

Den 11-09-05 20.01 skrev SrS følgende:

> Men efterhånden er jeg blevet træt af firefox, især da jeg laver HP med
> Javascripts. De virker ikke altid i Firefox.

Du har ikke overvejet, om det er din kode, der er noget galt med? Og
hvis det er hjemmesider, andre skal have adgang til, er det nok også en
god ide at lave dem, så de virker i Firefox. Firefox har efterhånden en
ganske pæn markedsandel.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Janus

Dato : 11-09-05 20:01

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> hvis det er hjemmesider, andre skal have adgang til, er det nok også en
> god ide at lave dem, så de virker i Firefox. Firefox har efterhånden en

Hehe, ganske fornuftigt og ganske logisk argument. Er der egentlig ikke
en JavaScript-validator man kan benytte sig af for at tjekke kompabilitet?

/Janus

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : SrS

Dato : 11-09-05 20:07

> Du har ikke overvejet, om det er din kode, der er noget galt med?

Hmmm, fint nok. Men det er altså ikke det mit spørgsmål gik på, det var
IE-problemerne jeg spurgte om.

SrS