hvori ligger forskellen på PE og Architech~
Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 12:28

hvori ligger forskellene på Delphi's Personal udgaver og
Architecht/Enterprise udgaverne?

Jeg har kigget på Borlands sider men synes ikke, at jeg kan finde noget om
de forskellige udgavers "indhold"

--
/HL

Fra : Michael Haase

Dato : 18-08-05 12:44

museumsmedarbejder skrev:

> Jeg har kigget på Borlands sider men synes ikke, at jeg kan finde noget om
> de forskellige udgavers "indhold"

For Delphi 6 er der en feature-matrix på
<http://www.borland.se/delphi/pdf/del6_feamatrix.pdf>,
for Delphi2005 er den på
<http://www.borland.se/delphi/pdf/del2005_feamatrix.pdf>, læg dog mærke
til at personal mangler, men jeg kan forestille mig, at der f.eks slet
ikke er database-delen med, og nok heller ikke web-development.

--
Michael Haase

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 18-08-05 12:47

"museumsmedarbejder" <-Nej tak til spam-> wrote in message
> hvori ligger forskellene på Delphi's Personal udgaver og
> Architecht/Enterprise udgaverne?
>
> Jeg har kigget på Borlands sider men synes ikke, at jeg kan finde noget om
> de forskellige udgavers "indhold"

http://www.borland.com/us/products/delphi/index.html

Klik på "feature matrix". Denne mangler desværre Personal udgaven, så jeg
har kigget lidt på Borland UK og der kan du finde den tilsvarende matrix for
Delphi 7 og her er Personal med:
http://www.borland.co.uk/delphi/pdf/del7_feamatrix.pdf

Den største mangel ved Personal er database-adgangen, som er fjernet og så
visse licens-mæssige begrænsninger. Men kigger du skemaet igennem er der
meget mere.

hilsen
Uffe