Now til dansk
Fra : Peter Nielsen

Dato : 18-08-05 08:36

Hej NG
Har lige opdaget at når jeg smider en dato og tid altså når jeg kalder now()
så kommer den amerikanske version med / i stedet for - og AM/PM i tiden...
Hvordan slår jeg den over til dansk?

MVH
Peter

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 18-08-05 09:32

Indsæt Session.LCID = 1030 øverst på dine sider, så kører du dansk
datoformat

--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : pepss

Dato : 18-08-05 16:47

"Peter Nielsen" skrev

prøv at se gruppens faq http://www.asp-faq.dk/article/?id=47

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Arvid

Dato : 20-08-05 12:16

hubba

Benyt Session.lcid

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-08-05 21:13

Arvid skrev:

> Benyt Session.lcid

Hvem svarer du og hvad svarer du på? Det er svært at se når du
bundciterer. Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen