FSO i IIS
Fra : Peter Nielsen

Dato : 17-08-05 23:10

Hej...Når jeg kører simpelt lille fso script på min egen computer så bliver
den bare ved med at loade men kommer aldrig til siden... hvis jeg smider det
op på mit webhotel så virker det med det samme..

Koden er:
Set folderObject = fso.GetFolder(Server.MapPath("\images\")) Set filesObject
= folderObject.Files

For Each file In filesObject
Response.Write file.Name & "<br>"
Next

Set fileObject = Nothing
Set folderObject = Nothing
Set fso = Nothing

Burde vel at virke begge steder ikke? Er rimelig ny med FSO...Det skal da
ikke installeres som et komponent først vel?

MVH Peter

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-08-05 09:32

"Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk> wrote in

> [...]

> Burde vel at virke begge steder ikke? Er rimelig ny med FSO...Det skal
> da ikke installeres som et komponent først vel?

Har du sat script-beskyttelse til i dit AV-program? Norton er kendt for
(tidligere) at bremse afvikling af FSO-kode via ASP.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Japo stole sælges - http://japoarmstole.stocholm.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 22-08-05 17:19

In news:<4303b5ba$0$2081$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>
Peter Nielsen typed:
> [...]
>
> Burde vel at virke begge steder ikke? Er rimelig ny med FSO...Det
> skal da ikke installeres som et komponent først vel?

Den fejl kender jeg alt for godt. Løsningen er at afinstallere ISS og
genstarte maskinen.

Geninstaller og genstart, kør installationen en gang til, der mangler
nogle få filer, så det går hurtigt.

Geninstaller den nyeste servicepack til windows og genstart

Kør windows update gentagne gange og genstart ind i mellem, indtil der
ikke er flere opdateringer.

Genstart og nu virker FSO. Problemet opstår fordi nogle filer blver
overskrevet, hvornår, hvilke og hvorfor, ved jeg ikke, men den beskrevne
procedurer fungerer. jeg stillede det samme spørgsmål i både serverside
grupperne og de egentlige servergrupper flere gange uden at får svar,
det tog mig otte uger og en fandens masse forsøg før jeg fandt en
løsning. På det tidspunkt var jeg meget tæt på at formatere møget

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--
Internettet er for alle!