Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billigste A-kasse
Fra : Morten P

Dato : 17-08-05 20:27

Jeg er pt medlem af hk (a-kasse/fagforbund) til ca. 800 kr/måned.

Hvis nu jeg kun vil have en a-kasse, hvad er så det billigste?

Og evt, hvad findes der af billige fagforbund?

/Morten

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 17-08-05 20:39

Morten P skrev blandt andet:

> Hvis nu jeg kun vil have en a-kasse, hvad er så det billigste?

> Og evt, hvad findes der af billige fagforbund?

Der er to her

http://www.detfagligehus.dk/

http://www.dff.net/

JAF

Fra : KNT

Dato : 18-08-05 16:42

A-kasse kontingent er lovfastlagt - så det koster samme overalt.
Der kan dog være lidt forskel på administrationsgebyr, som kommer oveni.

Knud