Problem med IIS vs b-one server
Fra : Adam Ellesøe

Dato : 17-08-05 13:51

Pga. problemerne med at man kan "gå tilbage" efter log out har jeg brug
følgende kode øverst på alle mine sider:
<%
Response.Buffer = false
Response.ExpiresAbsolute = #1980-01-01#
Response.Expires=-1
Response.CacheControl="No-cache"
Response.AddHeader "pragma", "no-cache"
Response.AddHeader "cache-control", "no-cache"
%>
Hvilket har virket fint på min maskine med IIS.. Men nu hvor jeg har
uploaded siden på b-one's server, virker dette ikke mere ... Hvorfor? og
hvad kan jeg istedet gøre?
--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : JonZ

Dato : 17-08-05 14:39

Adam Ellesøe wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Pga. problemerne med at man kan "gå tilbage" efter log out har jeg brug
> følgende kode øverst på alle mine sider:
> Kode fjernet

Hej Adam

Jeg ved ikke hvorfor din kode ikke virker, men jeg har selv b-one. og bruger
følgene kode, der virker.

<%
Response.Buffer=False
Response.ExpiresAbsolute = #1980-01-01#
Response.AddHeader "pragma", "no-cache"
Response.AddHeader "cache-control", "no-cache"
Response.AddHeader "cache-control", "no-store"
Response.CacheControl = "Private"
%>

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen JonZ

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dj Uncas

Dato : 17-08-05 15:43

"JonZ" <jonz@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Adam
>
> Jeg ved ikke hvorfor din kode ikke virker, men jeg har selv b-one. og
> bruger
> følgene kode, der virker.

B-one kører på Unix maskiner, og har derfor ikke IIS, men Sun Microsystems'
ChiliSoft ASP parser, som ikke kan helt de samme ting som IIS, og nogen ting
gøres anderledes på denne parser end IIS.

http://www.sun.com/software/chilisoft/index.xml

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 17-08-05 16:14

> [...]
> ChiliSoft ASP parser, som ikke kan helt de samme ting som IIS, og nogen
> ting gøres anderledes på denne parser end IIS.

Hmm, jeg var godt klar over at de brugt en anden parser, men ikke at det
betød noget for "outputtet" .... Hmm er der ingen vej omkring??
--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : Dj Uncas

Dato : 17-08-05 22:39

"Adam Ellesøe" <adam_ellesoe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg var godt klar over at de brugt en anden parser, men ikke at det
> betød noget for "outputtet" .... Hmm er der ingen vej omkring??

Ikke så vidt jeg ved af Jeg har også selv et webhotel hos b-one, og jeg
har bandet meget over det! Jeg tror ikke der er andet at gøre end 1. Lære at
leve med det, eller 2. Flytte webhotellet..

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 17-08-05 16:11

> [...]
> Response.AddHeader "pragma", "no-cache"
> Response.AddHeader "cache-control", "no-cache"
> Response.AddHeader "cache-control", "no-store"

Hej JonZ
Dette har jeg også prøvet... Dog med samme resultat
--
MVH
Adam G. Ellesøe